جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

نشست مشترک مدیران کمیته امداد ، زندانها، ستاد دیه خوزستان با مدیرعامل ستاد دیه کشور برگزار شد

نشست تخصصی و مشترک مدیران ستادی اداره کل زندانها، کمیته امداد امام (ره) و ستاد دیه با مدیرعامل ستاد دیه دیه کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، جلسه ای که با حضور بیش از ۴۰ نفر از مددکاران افتخاری کمیته امداد استان همراه بود ، مدیرعامل ستاد دیه کشور در این نشست گفت: ستاد دیه سال ۹۶ تعداد ۱۰۶۷۶ نفر را از زندان آزاد کرده است که بدهی این تعداد جمعا ۹۷۲ میلیارد تومان بود.
سیداسد الله جولایی افزود: با تلاش مشترک ستاد و کمیته امداد و مددکاران بیش،از ۴۰ در صد گذشت و رضایت از شکات گرفته شده که مصداق عمل به قرآن کریم می باشد.
مدیرکل زندانهای خوزستان نیز گفت: در سه سال گذشته ستاد دیه استان پس از بررسی های لازم و جلب کمکها توفیق یافته بیش،از ۱۴۰۰ نفر زندانی جرائم غیر عمد را از زندان آزاد سازد که این امر به برکت خیرین خوزستانی همیشه در صحنه انجام گرفته است.
رضا پوستچی افزود: در گلریزان رمضان سال جاری خیرین بیش از ده میلیارد تومان به ستاد دیه کمک کردند که این توفیق ارزنده برای کمک به افراد معسر غیر عمد است و از حیث جذب کمکها، امسال استان اول کشور شده ایم.
مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خوزستان نیز گفت: هدف از برگزاری این نشست هم افرایی منابع، هم افزایی نیروهای انسانی در راستای تحقق اهداف و رسالتهای ستاد دیه کشور و استان است.
موصلی  افزود : ما هر سال نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی از برکات مردم به اهداف و برنامه های ستاد دیه را در سطح استان شاهد هستیم که به واسطه تلاشهای ستاد دیه استان انجام شده، ما نیز ضمن تقدیر از این تلاش و خدمت بابرکت و حمایت از آن ، در حوزه توسعه همکاریها به ویژه مددکاری ، برنامه ها را با ستاد دیه توسعه می دهیم .
گفتنی است در حال حاضر بیش از ۳۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای خوزستان نگهداری می شوند که نگاهشان به دستان با محبت و احسان خیرین استان است.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی