جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

مدیر عامل ستاد دیه خوزستان خبر داد: آزادی نزدیک 1300 زندانی جرایم غیر عمد طی 5 سال گذشته

مدیرعامل ستاددیه  استان خوزستان با اشاره به افزایش آزادی‌های 5 ساله اخیر این نهاد مردمی گفت: از آغاز سال 90 تا کنون نزدیک به 1300 زندانی  جرایم غیرعمد این استان از بند حبس رهایی یافته‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه استان خوزستان،  مدیر عامل ستاد دیه  با اشاره به آزادی محکومان واجد شرایط استان در سال 94 گفت: این رقم در طی سال‌های گذشته با رشد گاها100%همراه بوده و به طور مثال این رقم درسال 93 از 180نفر به 328نفر افزایش یافته است.

حجت الاسلام هاشم نیا افزود : کل بدهی این زندانیان در 5سال اخیر879 میلیارد ریال بوده که مبلغی بالغ بر 184 میلیارد ریال آن با تلاش گروه صلح و سازش ستاد دیه شعبه استان از شکات و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مابقی اعتبار از محل کمکهای مردمی وخیرین سخاوتمند استان وکشور، آورده زندانی ، پرداخت وام های بانکی،حمایت بیمه ها،و…. تامین و پرداخت شده است .

گفتنی است، هم اکنون تعداد 257 زندانی جرایم غیرعمد در زندانهای این استان در حال تحمل حبس هستند  که این افراد  چشم انتظار یاری خیرین و نیکوکاران میباشند . ستاد دیه استان هم با عزمی جزم در تلاش است  تا بتواند در شش ماهه اول سالجاری تا 70% این زندانیان را از زندانهای استان آزاد و به کانون خانواده و اجتماع بازگرداند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی