جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

در مراسم گلریزان شهرستان مسجدسلیمان ۳۵۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خوزستان این مراسم در روز دوشنبه مورخ 21 فروردین ماه 1402 در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان مسجد سلیمان و خیرین برگزار شد، مبلغ 350 میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمدجمع آوری گردید.

علی اسکندری رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین علی (ع) گفت: ۲۷ زندانی جرایم غیرعمد نیازمند، و خانواده های آنان چشم‌انتظار کمک خیرین هستند. اسکندری در رابطه با عمده دلایل زندانی شدن افراد به دلیل جرایم غیر عمد اظهار کرد: مهریه، بدهکاری بانکی، چک برگشتی و بروز مشکل مالی به علت نوسان بازار دلایل عمده در این بخش به شمار می‌روند. رئیس دادگستری مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در سال گذشته ۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان توسط ستاد دیه آزاد شدند و ۲۱ نفر نیز توسط خیرین و مردم شهرستان به آغوش خانواده های خود بازگشتند که یازده نفر از این۲۱ نفر توسط خانواده محترم حسین علی باهو که در حادثه تصادف جوان ۲۰ ساله خود را از دست داده بود مبلغ دیه را به آزادی ۱۱ زندانی اختصاص دادند که جا دارد از این خانواده فداکار کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

خلیلی رئیس زندان مسجدسلیمان نیز در سخنانی گفت: ستاد دیه کشور تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کرده است. وی ادامه داد:در استان خوزستان در حال حاضر ۲۶۰ زندانی جرائم غیرعمد وجود دارد همچنین در شهرستان مسجدسلیمان ۲۷ زندانی جرائم غیر عمد در زندان هستند که مجموع بدهکاری انان حدود ۸ میلیارد تومان می باشد. خوشبختانه ستاد دیه اعلام کرده است هر مبلغی که امروز در این جشن جمع آوری شود دو برابر ان نیز توسط این ستاد به آزادی زندانیان مسجدسلیمان کمک خواهد شد.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی