جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

جشن گلریزان بانوان خیر خوزستانی برگزار شد

جشن گلریزان بانوان خیر خوزستانی با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، این مراسم با حضور شریعتی استاندار خوزستان ، سیده فرانک موسوی مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان ، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه و جمعی از بانوان خیر در سالن اجتماعات هتل توسعه نیشکر اهواز برگزار گردید.

حجت الاسلام هاشم نیا در این مراسم گفت : زندانیان جرائم غیر عمد به علت عدم آشنایی با قوانین و مقررات در زمینه های مختلف نظیر عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ، عدم آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به چک و سفته ، مهریه های غیر متعارف و خارج از عرف در بند زندان می باشند که نیازمند یاری خیرین می باشند.

وی افزود : انفاق از بزرگترین چیزهای است که اسلام به آن اهمیت داده است و یکی از وظایف مهم افراد در جامعه اسلامی دستگیری از نیازمندان می باشد . بگونه ای که هر کس به اندازه امکانات و توانمندی خویش وظیفه دارد که خلاء های  موجود در زندگانی افراد را جبران کند . همانگونه که خداوند نیازمند و فقیر را با فقر و نداری امتحان می کند ثروتمندان را نیز اینگونه می آزماید.

وی افزود : برکات ماه مبارک رمضان بر همگان روشن است و نمونه آن کمک خیرین و نیکوکاران جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد می باشد و امیدواریم امسال بیشتر از سالهای گذشته با حمایت سبز خیرین در این ماه مبارک بتوانیم زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد را از زندان آزاد نماییم.

سیده فرانک موسوی نیز با بیان اینکه زنان همواره نقش فعالی در عرصه های مختلف اجتماعی داشته اند و در حال حاضر نیز بانوان خیر خوزستانی توانسته اند با همان روحیه پیشگامی در این عرصه خیر بدرخشند گفت : همه شهروندان باید به قدر وسع و توان  خودشان بر این امر مهم اهتمام داشته و برای استخلاص زندانیان نیازمندان جرائم غیرعمدی  که بدون سوء نیت راهی زندان شده اند گام بردارند.

در پایان این مراسم معنوی بانوان خیر خوزستانی 500 میلیون ریال برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد اهداء نمودند.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی