جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

تقدیر رئیس کل دادگستری استان از مدیر کل سازمان زندانها و مدیر عامل ستاد دیه

دکتر افشارنیا رئیس کل دادگستری استان خوزستان از پوستچی مدیرکل سازمان زندانها و عضو هیت مدیره ستاد دیه و حجت الاسلام هاشم نیا مدیرعامل ستاد دیه تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، دکتر افشارنیا ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) اظهار داشت: رفع گرفتاری بندگان خدا موجب سعادت اخروی است و خوشا به حال کسانی که در این مسیر به انحاء مختلف قدم برمی دارند زیرا پروردگار متعال آنان را بی پاداش نخواهد گذاشت.

وی کاهش جمعیت کیفری زندانها را از جمله برنامه های راهبردی دستگاه قضایی برشمرد و ستاد دیه را به عنوان یک نهاد مهم و تاثیرگذار در رسیدن به این سیاست  کلان و راهبردی دانست.

این مقام ارشد قضایی در ادامه گفت: به همت بلند مسولین این نهاد مردمی بحمدالله یک دستگاه موفق و مورد اعتماد در بین آحاد جامعه است و اعتماد مردم به این ستاد مهم ترین پشتوانه آن است و توانمندسازی ستاد دیه را راهکاری برای نجات افرادی دانست که جایشان در زندان نیست.

در ادامه پوستچی مدیرکل سازمان زندانها و عضو هیئت مدیره ستاد دیه عنایات ویژه ریاست کل دادگستری را موجب ایجاد پتانسیلی برای این مجموعه دانسته و با اشاره به روند رو به رشد و پیشرفت ستاد دیه و ارتقاء سطح عملکرد آن در سالهای اخیر افزود: به لطف خدا ستاد دیه در سالهای اخیر فعالیتهای خوب و ماندگاری از جهت ساختار و تشکیلات اداری و هم از جهت کمکهای مردمی و برگزاری جشنهای گلریزان داشته  به طوری که سطح فعالیتها و آزادسازی زندانیان غیرعمد و میزان کمکهای خیرین از روند صعودی برخوردار بوده است.

هاشم نیا مدیر عامل ستاد دیه در سخنانی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را از جهات مختلف حائز اهمیت و ارزش ارزیابی کرده و گفت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در حقیقت کمک به تمام شئون زندگی خانوادگی آن فرد است چرا که وقتی سرپرست یک خانواده زندانی می شود خانواده او دچار بحران عدیده ای می گردد و حتی در شئون ضروری در اضطرار قرار می گیرد و با آزادی او می توان یک خانواده را از بحران جدی نجات داد.

img-20161009-wa0016

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی