جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

بی احتیاطی در کار باز هم حادثه آفرید.

مددجو (س-ح) که به منظور تدارک و فراهم سازی ملزومات زندگی و ارتزاق از طریق ایزوگام نمودن سقف منازل در حال تلاش و فعالیت بوده به علت عدم رعایت نکات ایمنی هنگام کار گرفتار زندان گردید.

مددجو 45 ساله که بمنظور ایزوگام نمودن سقف منزل یکی از بستگان خود به همراه همسر و فرزندانش به خانه شاکی پرونده رفته بود ، پس از انجام ایزوگام سقف منزل هنگامی که اقدام به تخیله گاز مایع  موجود درکپسول می نماید به جهت پراکنده شدن گاز مایع موجود درون حیاط و جرقه ناشی از جریان الکتریسیته ، گاز موجود در حیاط شعله ور و منجر به آتش سوزی گردید که در اثر این حادثه فرزندان مددجو و فرزند شاکی که در این هنگام مشغول بازی در حیاط خانه بودند دچار سوختگی گردیدند.

خانواده شاکی پرونده در ابتدا قصد شکایت از مددجو را نداشته اما پس از چندی بعلت سنگینی مخارج و ناتوانی در تامین هزینه های درمان ناچار اقدام به شکایت و مطالبه دیه از مددجو نمودند در نتیجه مددجو 45 ساله به عنوان نصاب ایزوگام مقصر حادثه و محکوم به پرداخت دیه گردید.

مددجو که در تامین هزینه های درمان فرزندان خود نیز دچار استیصال و درماندگی گشته بود به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه بمبلغ 225 میلیون تومان روانه زندان گردید و چشم انتظار حمایت خیرین و نیکوکاران جهت آزادی از زندان می باشد.

خیرین و نیکوکاران محترم می توانند جهت مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمکهای سبز خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

 

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی