جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

آزادی یک زندانی معسر غیر عمد پس از 4 سال از زندان

با تلاش ستاد دیه استان خوزستان و پیگیری های ویژه مدیر عامل این ستاد، ضمن اخذ رضایت بواسطه تخفیف  از شکات و کمک خیرین، یک زندانی غیر عمد پس از 4 سال از زندان ازاد و به آغوش خانواده بازگشت.

بگزارش روابط عمومی ستاد دیه خوزستان ، زندانی سید حسن .ح سال 1389 به سبب فعالیت اقتصادی و افت و خیزهای بازار، ورشکست و بواسطه شکایت شرکاء و طلبکاران به زندان افتاد.

در طول بیش از 4 سال توقف وی در زندان خانواده این فرد کاملا از نظر تأمین نیازهای مادی زندگی با مشکل شدید مواجه شدند، از دیگر سو  رایزنی های فردی خانواده وی با شکات نیز مفید واقع نشد و این زندانی با مشکل زندان و مشکلات گریبانگیر خانواده اش دست به گریبان بود.

در نهایت با تلاش مستمر حجت الاسللام هاشم نیا مدیر عامل ستاد دیه  خوزستان ، اخذ رضایت از شکات و گذشت آنان از 70 در صد دیون مورد مطالبه و کمک 30 در صدی ستاد دیه استان که از سوی خیرین جمع آوری شد، (حدود 180 میلیون تومان) این فرد در استانه دهه کرامت زا زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشت.

مددجو سید حسن .ح در هنگام آزادی  به دفتر خبر پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان گفت: هرگز گمان نمیکرد که روزی از زندان آزاد شود.وی گفت: در طول 8 ماه گذشته ستاد دیه استان در تلاشی مستمر و پیگیرانه، حقیقتا مانند برادر و حامی ای دلسوز و دغدغه مند نسبت به فرزندان و خانواده بی سرپرست من ، با شکات رایزنی نمود و از دیگر سو در جلب کمک خیرین و نیکو کاران همت گماشت.البته من قدر دان این تلاشهای خداپسندانه بودم اما فکر نمیکردم آزاد شوم و امروز واقعا خوشحالم که در آستانه  دهه کرامت و ایام ولادت کریمه اهل بیت و امام رضا(ع) از زندان ازاد شده ام. خداوند سبحان را سپاسگزارم و از مدیر عامل ستاد دیه استان و مددکاران زندان سپیدار تشکر میکنم و همچنین از شکات که از بخش اعظمی از دیون خود گذشت کردند، قدردان نیکو کاران هستم و امیدوارم اجر همه آنان را خداوند سبحان عنایت بفرماید.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی