img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

گلریزان بانوان خیر خوزستانی

جشن گلریزان بانوان خیر خوزستانی با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد با حضور بانوان خیر خوزستانی برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در راستای هماهنگی جهت برگزاری جشن گلریزان ویژه بانوان خیر با خانم موسوی مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان دیدار نمود.

حجت الاسلام هاشم نیا در این دیدار با اشاره به اهمیت آزادسازی محکومان نیازمند جرائم غیرعمد گفت: هدف اصلی ستاد دیه کمک به محکومان نیازمند آبرومند بوده و قطعاً در این مسیر بدون حضور خیران نیک اندیش که حامیان اصلی ستاد دیه می­ باشند نمی توانستیم تا این حد موفق عمل نماییم. و این امر نشان دهنده این است که فرهنگ انفاق و از خودگذشتگی در بین اقشار مختلف مردم به خوبی در حال ترویج است.

وی در ادامه گفت : حضور زندانیان جرائم غیرعمد که به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی در پشت میله های زندان بسر می برند آسیبهای اجتماعی را بسیار تشدید می کند و در این میان خانواده  های آنان نیز در معرض انواع آسیبهای اجتماعی قرار می گیرند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه با تاکید بر نقش بانوان در پیشبرد امور خیریه گفت : بانوان  یکی از ارکان مهم ترویج و تثبیت ارزشهای اخلاقی و اسلامی در جامعه می باشند و نه تنها همسران و فرزندان خود را به مشارکت در انجام امور خیریه سوق می دهند که خود نیز در این زمینه نقش فعال و پویایی را ایفاء می کنند.

خانم موسوی مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان نیز با اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم افزود : این مراسم با هدف بازگرداندن امنیت و آرامش به کانون خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می شود . و هدف اصلی این مراسم دوباره گرم کردن کانون خانواده این مددجویان بوده چرا که نبود سرپرست در خانواده  معضلات اجتماعی بسیاری را تشدید می کند.

حجت الاسلام هاشم نیا در خاتمه یاد آور شد این مراسم چهارشنبه مورخ 17/03/96 مصادف با 12 ماه مبارک رمضان در محل سالن اجتماعات هتل توسعه نیشکر اهواز راس ساعت 18 برگزار می گردد.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی