جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

کمک 2 میلیارد ریالی بانوی خیر خوزستانی جهت آزادی 21 زندانی غیرعمد

بانوی خیر خوزستانی با کمک 2 میلیارد ریالی خود زمینه آزادی 21 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه اظهار کرد : با مساعدت بانوی نیکوکار خوزستانی این نهاد مردمی 21 نفر از زندانیانی که به دلیل محکومیتهای مالی تحمل حبس می کردند از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه افزود: برخی از افراد آبرومند و متدین جامعه به دلیل بدهی ناخواسته و جرائم غیرعمد راهی حبس می شوند که حمایت خیرین از این افراد موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی و کاهش جمعیت زندانها می شود و در یک نگاه کلی به اقتدار بیشتر نظام می انجامد.

هاشم نیا در ادامه با تقدیر از حمایتهای همیشگی نیکوکاران این استان گفت : کمک خیران در زمینه آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد بیانگر درک درست مردم از جامعه اجتماعی و فرهنگ دینی و حس انسان دوستی مردم استان خوزستان است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در پایان با بیان اینکه هم اکنون تعداد 253 زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان تحمل حبس می کنند افزود : خیرین و نیکوکاران محترم می توانند جهت مشارکت در آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران و شماره کارت 6273539991667768 بانک تجارت بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

 

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی