جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

نشست مشترک مدیر نمایندگی ستاد دیه و مدیریت بانک ملی

نشست مشترک مدیر نمایندگی ستاد دیه و مدیریت بانک ملی در محل دفتر مدیریت بانک ملی استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، با هدف ایجاد تعامل بیشتر فی مابین ستاد دیه و بانک ملی و پیشبرد تحقق اهداف و رسالت ستاد دیه در امر کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد که مورد مساعدت و اعطای تسهیلات بانکی را شامل می شوند با حضور حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه و طاهری مدیریت بانک ملی برگزار گردید.

حجت الاسلام هاشم نیا در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد اقدامات و رسالت ستاد دیه و چگونگی برگزاری جشنهای گلریزان در سطح استان در سال جاری ارائه نمود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در این دیدار خواستار شد : بانکهای عامل در اعطای تسهیلات وضعیت اجتماعی مددجویان را مدنظر قرار دهند و با اخذ تضامینی سهل تر موجبات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم نمایند.

طاهری مدیریت بانک ملی نیز در این دیدار با اشاره به گسترش آسیبهای اجتماعی در جامعه پیشگیری از این آسیبها را وظیفه ذاتی دستگاههای فرهنگی دانست و اعلام داشت : اقداماتی که در ستاد دیه انجام می پذیرد ضمن کمک به آزادی زندانیان و حمایت از مصدومین و آسیب دیدگان همواره پیش گیری از بروز دیگر آسیبهای اجتماعی را به همراه داشته است.

امیدواریم در سایه این تعامل سازنده بتوانیم تعداد قابل توجهی از مددجویان جرائم غیرعمد را از زندان آزاد نماییم.

خیرین و نیکوکاران محترم محترم میتوانند جهت مشارکت در امر آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمکهای سبز خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی