جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

فجر آزادی 38 زندانی غیرعمد

38 زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زندان آزاد می شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خوزستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 38 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد از زندانهای استان خوزستان آزاد می شوند.

وی با تقدیر از خیرین خداجوی گفت: در سال گذشته در  ایام دهه فجر با همت خیرین تعداد 37 زندانی واجد شرایط کمک شناسایی شده و به برکت انقلاب اسلامی که تاسیس همین نهاد نیز از دیگر ثمرات انقلاب اسلامی به شمار می آید از بند حبس آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

حجت الاسلام هاشم نیا با اشاره به اینکه این گروه از زندانیان و خانواده های آنان چشم انتظار کمکهای خیرین و نیکوکاران می باشند نهادینه شدن فرهنگ کمک به آزادی زندانیان نیازمند غیر عمد را مستلزم عزم عمومی خیرین و نیکوکاران جامعه دانست و گفت: امید است همزمان با فرارسیدن ایام پربرکت دهه مبارک فجر شاهد آزادسازی جمع بیشتری از زندانیان واجد شرایط با جذب کمکهای خیران استان باشیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در پایان از مردم خیر و نوع دوست استان خواست به منظور مشارکت در آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمکهای سبز خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران و شماره کارت 6273539991667768 بانک تجارت بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی