جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

طرح رحمه اللعالمین

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خوزستان از فراهم کردن زمینه آزادی 14 زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه در تشریح این طرح گفت: ستاد دیه استان خوزستان نسبت به استخلاص تعداد 14 زندانی جرائم غیرعمد که به دلیل دیه تصادفات ، حوادث کارگاهی و بدهی مالی در بند حبس می باشند در آینده ای نزدیک اقدام خواهد نمود.

وی مبلغ بدهی این تعداد زندانی را 1میلیارد و 700میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این میزان با همت و همکاری شکات فهیم به کمتر از این مبلغ کاهش خواهد یافت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان جامعه از ارزشهای والای الهی و انسانی مورد تاکید دین مبین اسلام است افزود: پیامبر اکرم (ص) در حدیثی گرانبها می­ فرمایند: آن کس که در رفع نیاز برادر مومن خود کوشش نماید مانند این است که نه هزار سال خداوند متعال را عبادت نموده در حالی که روزها را روزه گرفته و شبها را هم زنده داری نموده است.

هاشم نیا در خاتمه بیان داشت : خیرین و نیکوکاران محترم می توانند جهت مشارکت در آزادی این قشر نیازمند کمکهای خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران واریز نمایند.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی