جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

جشن گلریزان در شاوور برگزار شد.

شامگاه پنجشنبه مورخ 96/03/18 مصادف با  13 ماه مبارک رمضان جشن گلریزان شاوور با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، این مراسم با حضور افراخته رئیس دادگستری ، حجت الاسلام سید حمید حمیدی امام جمعه شاوور و حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه و جمعی از خیرین و نیکوکاران برگزار گردید.

حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه در این مراسم اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن گلریزان کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری با بهره گیری از ظرفیت خیرین می باشد.

هاشم نیا تصریح کرد : جرائم غیرعمد شامل تصادفات رانندگی ، حوادث کارگاهی ، چکهای غیر از کلاهبرداری ، مهریه و نفقه می باشد و گذشت شاکیان خصوصی در این امر بسیار مهم می باشد و در واقع شاکیان جزء اولین خیران ستاد دیه می باشند.

وی با بیان اینکه در جامعه عوامل مختلفی دست به دست هم می دهند تا جرم اتفاق بیفتد اما زندانیان جرائم غیر عمد به صورت ناخواسته و کاملا اتفاقی گرفتار شده اند و نیازمند کمک و یاری  مردم هم نوعشان می باشند.

افراخته رئیس دادگستری شاوور  نیز با اشاره به اینکه هم اکنون 293 زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان چشم انتظار کمکهای خیرین و نیکوکاران برای آزادی می باشند گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون 45 زندانی جرائم غیر عمد با همت و تلاش خیرین از بند حبس رهایی یافتند.

وی افزود : در سال گذشته حدود 300 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی 251 میلیارد ریال آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند که گذشت شاکیان با 81 میلیارد و پانصد میلیون ریال در رتبه اول کمکها قرار می گیرد.

 

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی