جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

اعلام حمایت استاندار خوزستان از برگزاری جشنهای گلریزان

حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه در راستای هماهنگی جهت برگزاری جشنهای گلریزان سراسر استان با دکتر شریعتی استاندار خوزستان دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسلام هاشم نیا با بیان اینکه فلسفه زندان اصلاح و تنبیه است اما زندانیان جرائم غیرعمد که در اثر محکومیتهای مالی غیر از کلاهبرداری ، حوادث کارگاهی و دیه تصادفات روانه زندان شده اند بزهکار نیستند افزود : با آزادی یک زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در حقیقت یک خانواده ازنابودی و آسیبهای اجتماعی نجات پیدا می کند. و هرگونه حرکت مادی و معنوی در راستای آزادی این قشر نیازمند قطعاً دارای اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال خواهد بود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در ادامه با اشاره به زمان برگزاری جشن گلریزان در اهواز گفت : جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد مورخ 30 خرداد 96 مصادف 25 ماه مبارک رمضان در محل تالار گیت بوستان سازمان آب و برق برگزار خواهد شد.

دکتر شریعتی نیز در این دیدار کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد را سنتی نیک و پسندیده دانست و افزود : خوشبختانه مردم خیر و نیک اندیش خوزستانی همواره حضوری پرشور را از خود نشان داده اند و قطعاً در جشن گلریزان نیز شاهد حضور مردم خیر و نیک اندیش خواهیم بود.

استاندار خوزستان در ادامه با اعلام حمایت از برگزاری جشنهای گلریزان آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد گفت : مقوله فرهنگ سازی باید در راس فعالیتها قرار گیردو فرهنگ دستگیری از مستنمدان در قالب برگزاری جشنهای گلریزان کار بسیار پسندیده و قابل ستایش است و انشاالله با این اقدام خیر زمینه آزادی تعداد زیادی از محکومان جرائم غیر عمد فراهم گردد.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی