جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

آزادی 40زندانی غیرعمد در طرح سفینه النجات

از ابتدای محرم الحرام تا اربعین حسینی با همت خیرین تعداد 40 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد خوزستانی از بند حبس رهایی یافتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان، حجت الاسلام هاشم نیا مدیرعامل ستاد دیه استان خوزستان گفت:یکی از مهمترین آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است و امام حسین (ع) نمونه بارز خدمت رسانی و خدمت گذاری به مردم دردمند بوده اند با اعمال و رفتار خویش نه تنها گرهی از زندگی نیازمندان باز میکرد بلکه چگونگی خدمت کردن به دیگران را به علاقه مندان خویش و بشردوستان عالم آموزش می داد.

وی گفت: این زندانیان که به جرم تصادف غیرعمد، محکومیتهای مالی غیراز کلاهبرداری ،مهریه و نفقه در زندان بسر می برند با مشارکت خیرین نیک اندیش و کمک ستاد دیه به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: مجموع بدهی این مددجویان 40/492/477/561 ریال بوده اما از کل بدهی مبلغی معادل 18/472/377/415 ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و مبلغ 2/430/447/219 ریال توسط خانواده این مددجویان تامین گردید.

هاشم نیا اظهار داشت:مبلغ 4/676/750/000 ریال توسط کمک های خیرین بصورت بلاعوض و مابقی مبلغ از طریق اعطای تسهیلات بانکی ،اعسار و بیمه پرداخت شده است.

حجت الاسلام هاشم نیا در خاتمه یادآور شد : هم اکنون بیش از 300 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سطح زندانهای استان خوزستان بدون پشتوانه مالی برای آزادی تنها چشم انتظار کمک های انسان دوستانه خیرین و نیکوکاران محترم می باشند.

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی