جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

آزادی ۱۵۴ زندانی غیرعمد در ۱۰ ماهه نخست سال جاری

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خوزستان از آزادی ۱۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در ده ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با کمک نیکوکاران ۱۵۴ زندانی جرائم غیرعمد استان به کانون خانواده بازگشتند که مجموع بدهی زندانیان آزاد شده بالغ بر ۵۷۴ میلیارد ریال بوده است.
وی افزود: تعداد ۴ نفر از آنان زنان و ۱۵۰ نفر مرد بوده اند که از این تعداد ۹۰ نفر محکومین مالی ، ۲۴ نفر تصادفات غیرعمد و حوادث کارگاهی و ۴۰ نفر محکومین به پرداخت مهریه و نفقه بوده اند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه ضمن تقدیر از همیاری شکات پرونده ها در تسریع روند رسیدگی به این افراد افزود: طلبکاران خصوصی با گذشت ۱۳۱ میلیارد ریال از حقوق حقه خود نقش موثری در آزادی این زندانیان نیازمند داشتند.
وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ ۱۸ میلیارد ریال به صورت کمک بلاعوض برای آزادی این زندانیان تامین شده است افزود: بیش از ۸ میلیارد ریال از طریق صندوق تامین خسارتها و شرکتهای بیمه و همچنین ۳۶۲ میلیارد ریال در نتیجه تلاشهای ستاد دیه در صدور دادنامه اعسار تامین شده است.
وی در خاتمه خاطر نشان ساخت: در حال حاضر ۲۴۳ زندانی جرائم غیرعمد واجد الشرایط در زندانهای استان حضور دارند که از این تعداد ۱۷۹ نفر به علت ناتوانی در پرداخت محکومیت مالی ، ۷ نفر تصادفات رانندگی، ۶ نفر حوادث کارگاهی و شبه عمد و ۵۱ نفر به علت ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه تحمل حبس می نمایند.

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی