img8.jpg
img8.jpg
قبلی
بعدی

آزادی دو زندانی نیازمندغیرعمد با اجرای طرح هر مسجد آزادی یک زندانی

مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت : با اجرای طرح هر مسجد آزادی یک زندانی در ماه محرم آزادی دو زندانی نیازمند جرائم غیرعمد صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه ، حجت الاسلام هاشم نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت : اسلام به عنوان یک آیین جامع توجه خاصی به فقراء و نیازمندان مبذول داشته و در آیات و روایات به دیگریاوری و دستگیری از نیازمندان جامعه تاکید شده است.

وی در ادامه افزود : مسجد مکانی مقدس و پایگاه مهم فرهنگی و دینی محسوب می گردد که با حضور اقشار مختلف می شود برنامه های تبلیغی و فرهنگسازی در این مکان مقدس در راستای جذب مشارکتهای مردمی به منظور آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استفاده نمود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت : با اجرای طرح هر مسجد آزادی یک زندانی نیازمند در اهواز زمینه آزادی دو زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی 100میلیون ریال صورت گرفت .

عزیزان نیکوکار جهت اهداء کمکهای مالی و مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی ایران و شماره کارت 6273811043822565 بانک انصار بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز نمایند .

 

 

مارا در شبکه ای اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید

قبلی
بعدی
قبلی
بعدی